20:02

Beż. / Beige.

O tym kolorze oraz o kremowym pisaliśmy ostatnio na Lemonowym blogu.
A dziś we trzy ( Irena, Kasia i ja ) mamy dla Was inspiracje, właśnie w tych kolorach.
I oczywiście zaproszenie do wyzwania --> klik.
Recently we wrote about that colour and also about creme colour at Lemoncraft blog.
And today, in four ( Ania, Irenka, Kasia and me ), we have inspirations for you in those two colours.
And of course a challenge --> click.

A moja kartka prezentuje się tak:
And here's my card:


Po moich ostatnich szaleństwach kolorystycznych nie było łatwo zrobić taką spokojną pracę.
Ale udało się!
After my latest colourful projects it wasn't easy to make such 'calm' card.
But I made it!






*****


12 komentarzy:

  1. Cudowna kartka, urzekła mnie od pierwszego wejrzenia! Czy mogę zapytać, skąd takie perełki na sznurku? Wujek Google mi nic nie podpowiada, a mam już tysiąc pomysłów na ich wykorzystanie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo <3
      A perełki zakupione w sklepie Hobby Place ( Lemoncraft ): https://lemoncraft.pl/shop/pl/191-polperelki-kamyczki-koraliki

      Usuń
  2. Zachwycająca!!!! Napatrzeć się nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała, bardzo delikatna :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję <3

Copyright © scrap-pracownia mosi , Blogger