15:37

Polski YouTube Hop - edycja druga - kwiecień 2020


Jeszcze tylko dziś możecie dołączyć do drugiej edycji Polskiego YouTube Hopa!
Dziś do końca dnia!
22 filmy. Wspaniałe, inspirujące video kursy - oczywiście będą dostępne dalej, ale do dziś trwa zabawa hopowa. Można wygrać rewelacyjne nagrody przygotowane przez świetnych sponsorów!
Szczegóły znajdziecie na fanpage'u -> Polski YouTube Hop.
Natomiast zasady zabawy i listę filmów do obejrzenia znajdziecie pod każdym video tutorialem :-)


Ja przygotowałam kurs video na kartkę mixed-mediową ze skrzydłami. Dowiecie się z niego jak taką kartkę zrobić, jak zabarwiłam wyciski z foremek, czym to zrobiłam i jeszcze kilka innych ciekawostek tam na pewno znajdziecie :)


Pierwszą wersję kartki widzieliście u mnie na blogu jakiś czas temu i jak widzicie, jeden układ a kartki dwie - jedna ciemniejsza, przybrudzona, vintage, a druga słodsza, delikatniejsza.
Ta zrobiona jest z Lemonków, więc siłą rzeczy jest romantycznie, pastelowo <3 To LemonCraft :-)


Mam nadzieję, że kurs Wam się spodoba i spróbujecie taką kartkę zrobić:



A na koniec kilka zbliżeń, czyli to czego nie widać na filmie ;-)









Ściskam i zmykam na dwór, bo słoneczko wyszło <3

Gosia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję <3

Copyright © scrap-pracownia mosi , Blogger