18:02

now and forever

Po długiej przerwie w końcu machnęłam transmisję na żywo!
Tym razem na grupie AB STUDIO Inspirations.
Podczas nagrania stworzyłam ten oto romantyczny layout:


I choć często romantyczna praca kojarzy się z jasnymi kolorami i delikatnością, ja postanowiłam pokazać, że nawet takie ciemniejsze papiery do scrapbookingu będę się świetnie nadawały do layoutu o romantycznym charakterze.


Wykorzystałam tu dwa arkusze papierów od Agi Baraniak: jeden z kolekcji DIVA, a drugi z kolekcji THE VERSAILLES.


Więcej pisać już nie będę, zajrzyjcie na grupę - nagranie wciąż jest dostępne, a tam gadam i gadam, i gadam ;-)












Ściskam,

Gosia.

2 komentarze:

  1. Absolutely beautiful and so romantic! you have such a lovely blog design too, I love it.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny i bardzo romantyczny layout :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję <3

Copyright © scrap-pracownia mosi , Blogger