08:54

Kartka ślubna kwadratowa

 Wielkie mi co - kwadratowa kartka ślubna, nie?
Ale jak wiecie, u mnie to rzadkość, więc jej format celowo podkreślam hehe ;-)
Kartkę tę zrobiłam na żywo w poniedziałek, na fanpage'u Paper Heaven - wciąż możecie obejrzeć nagranie, ponieważ jest i będzie zapisane :-)

A kartka wygląda tak:


Kartka powstała do mapki, którą przygotowałam specjalnie na ten LIVE:


( wszystkie moje mapki dla Paper Heaven znajdziecie na ich blogu )




Oczywiście, że foamiranowe róże zrobiłam sama! ;-)
Wkręciłam się na maxa, to jest droga bez odwrotu hahaha!





Kartka jest całkiem pastelowa ( liście nie był, ale dzięki białej farbie zjaśniały i zbledły ) i to jest przy okazji moja inspiracja na lutowe wyzwanie Paper Heaven:


Zachęcam Was do udziału!
Powodzenia!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję <3

Copyright © scrap-pracownia mosi , Blogger