12:26

Kwiaty z foamiranu z nowych wykrojników Craft & You design

 Wczoraj miały premierę nowe wykrojniki Craft & You design. Pochwalę się - moje projekty!
Duma mnie rozpiera! To naprawdę wspaniałe uczucie móc 'pomacać' swoje pomysły :-)

Jednym z tych wykrojników są kwiaty wiśni - zestaw 3 kwiatków + pręciki + środek.
Ja już je przetestowałam. Nie mogło być inaczej!
I tak oto powstały moje nowe foamiranowe kwiatuchy:






Wczorajszy LIVE z nowymi wykrojnikami jest zapisany na fanpage'u Craft & You design, możecie obejrzeć sobie w każdej chwili wszystkie nowości :-)

Pokazywałam je również tak szybciutko na moim profilu na Instagramie :-)

Mam nadzieję, że Wam się spodobają i już wkrótce będę mogła podziwiać Wasze kreacje z użyciem tych wykrojników. Baaardzo jestem ciekawa jakie kwiatki zmajstrujecie :-) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję <3

Copyright © scrap-pracownia mosi , Blogger