16:18

Dzień Scrapbookingu 2021

 W sumie to było minęło, ale nie do końca. 
Ta majówka minęła nam pod znakiem beznadziejnej pogody, ale na szczęście nie tylko ;-)
1-2 maja świętowaliśmy Dzień Scrapbookingu i ja, jako jedna z wielu twórców przygotowałam także coś fajnego :-)

W tych dniach, na fanpage'u Dnia Scrapbookingu odbyło się wiele ciekawych transmisji na żywo, ukazały się superowe kursy video na YouTube. Wystartowały także świetne konkursy, które wciąż trwają. W każdej chwili możecie dołączyć - więcej dowiecie się z tej strony -> KLIK.

Mój kurs także jest związany z konkursem, a nagrodę ( bon o wartości 75 złotych ) sponsoruje Paper Heaven :-) Bo to właśnie z ich papierów wykonałam swoją pracę.





Podrzucam Wam jeszcze link do mojego filmu:


Mam nadzieję, że kartka Wam się podoba, a jeśli skusicie się na udział w konkursie - POWODZENIA Wam życzę!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję <3

Copyright © scrap-pracownia mosi , Blogger