13:11

Kartka z kosmosem

Z kosmosem, ale gwiazd tu nie znajdziesz ;-)
Chodzi o kwiatki, kosmosy, a dokładnie to o wykrojnik, który jakiś czas temu zaprojektowałam dla Craft and you, a wzorowałam się właśnie na kosmosach rysując płatki.
I tak sobie leżał i leżał, aż w końcu postanowiłam go użyć. I dobrze, bo przyznaję, że go nie doceniałam. Taki niby prosty, niepozorny, a kwiatki wyszły czadowe! Tzn. ja tak uważam ;-) Bardzo nieskromnie, ale naprawdę bardzo mi się podobają.
Pierwszy raz wykorzystałam takiego eleganckiego kosmosa na tej kartce:


Zrobiłam ją na żywo, na fanpage'u Scrap Pasji - LIVE jest zapisany cały czas.



Mam nadzieję, że i kartka i kwiaty Ci się podobają :-)
Te niebieskie maluszki też są z wykrojnika Craft & you design - hortensja.


Ściskam,
Gosia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję <3

Copyright © scrap-pracownia mosi , Blogger