piątek, 25 października 2013

Oscar, Oliwia i Amy

3 opakowania.
2 z nich na wyzwania.
( wcale nie czuję jak mi się rymuje )

1. dla Oscara 





na wyzwanie Szuflady - Otwórz szufladę "Guziki"



2. dla Oliwii, na zdjęcia z sesji roczkowej





na wyzwanie Craft Szafy - Pożegnanie jesieni
Moja interpretacja tematu. Dołożyłam sporo bieli, ponieważ skoro żegnamy jesień to witamy zimę, więc moja praca jest na przełomie dwóch sezonów ;-)
Ale obowiązkowy kolor żółty jest.

3. dla Amy, również na zdjęcia z sesji roczkowej





10 komentarzy:

  1. Piękne. ;) Najbardziej mnie urzekły pierwsze i drugie. ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. piekne.jak zawsze.dziekuje slicznie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne prace, a guziczkowe motywy - niezwykle urocze :)

    OdpowiedzUsuń