środa, 20 listopada 2013

"Baby, it's cold outside"....

...to temat gościnnego wyzwania sajciastycznej na blogu Rapakivi,
wyzwania z mapką, mottem i zdjęciem.



Mapka bardzo mi się spodobała, zresztą i motto i zdjęcie również, 
więc poczyniłam świąteczną kartkę z tej okazji.

Z mnóstwem półperełek, perełek w płynie i kryształków, których kolory mają nawiązywać do zdjęcia.
Guziczek serduszkowy również.






Kartkę zgłaszam jeszcze do:




oraz

Scrapujących Polek - wyzwanie Lakuny: Jesienna szaruga





14 komentarzy:

  1. Delikatna , śliczna , przypadła mi do gustu .

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna, delikatna, a połączenie kolorków takie nietypowe jak na święta

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna interpretacja wyzwań :)

    OdpowiedzUsuń
  4. genialna!!:) bardzo mi sie podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie też się podoba,prosta i delikatna:)

    OdpowiedzUsuń
  6. kocham ten minimalizm w każdym calu :) dziękuję za udział w wyzwaniu Rapakivi ...

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna jest:) Dziękuję za udział w wyzwaniu w Diabelskim Młynie. Żyrafka:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Strasznie mi się podoba :)
    Powiedz proszę czy mogę skorzystać z twojego pomysłu ?

    OdpowiedzUsuń