20:39

i znowu clean&simple / clean&simple again

Dziś, na blogu Projekt Wagi Ciężkiej,
ruszamy z nowym wyzwaniem - 
( ale nie kartka ).

Ja przygotowałam zaproszenie na sesję fotograficzną dla dwojga,
tak romantycznie.
A potem ma służyć jako folder na zdjęcia.



Today, at Projekt Wagi Ciężkiej blog,
we are starting a new challenge - 
( it can't be a  card )

I've made an invitation for a photoshoot for two,
so romantic.
And later it will be used to keep the photos from the shoot.





Moją pracę wysyłam jeszcze na wyzwanie Digi Scrap:
 

10 komentarzy:

  1. Gosia jak zwykle pięknie. Nie wiem jak Ty to robisz, że z pozoru prace są proste i delikatne, a jednak mają w sobie tak wiele :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba ta prostota (i brak kwiatków!); świetne czcionki na wydruku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne, proste zaproszonko. Podoba mi się :) Dziękuję za udział w wyzwanku Digi Scrap

    OdpowiedzUsuń
  4. Proste, ale niezwykle wymowne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna praca ,dziękujemy za udział w wyzwaniu Digi Scrap

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta prostota ma swój urok - moim zdaniem praca jest niebanalna i wyróżnia się na tle wszystkich walentynkowych kartek ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna praca Mosiu - zresztą jak zwykle :)
    Ma to coś :)

    Dziękuję za udział w wyzwaniu na digi-scrap.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie, prosto i bardzo efektownie. Cudownie skomponowana całość.

    Dziękujemy za udział w wyzwaniu digi-scrap.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Czasem w prostocie urok cały ! Małgosiu - śliczna praca !

    Dziękuję za udział w wyzwaniu Digi-Scrap.pl
    Pozdrawiam - Bea DT

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna praca, taka delikatna. Dziękuję za udział w wyzwaniu na digi-scrap.pl. Pozdrawiam - Anula DT

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję <3

Copyright © scrap-pracownia mosi , Blogger