12:00

Lift......yourself!

Tak tak, niedziela czyli nowe wyzwanie na blogu PWC.
Moje ;-)
Tym razem mamy coś nowego, a mianowicie lift.
Ale nie taki zwykły, bo liftujemy siebie :-)
Fajnie, prawda?
 Yes, it's Sunday and we have a new challenge on PWC blog.
Mine ;-)
This time it's sth new, a lift.
But not a "normal" lift because the rules are to lift.....yourself :-)
Cool, isn't it?



Ja zliftowałam tą kwiatową karteczkę.
A do niej jest jeszcze pudełko.
I lifted this floral card and I also a box for it.




 Wyzwania / Challenges:

http://tricksartist.blogspot.com/2014/09/sztukateria-12.html
 ( pierwszy raz liftowałam swoją pracę )
 

7 komentarzy:

  1. Pomysł niebanalny ;D Fajowy komplecik, super dobór kolorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczny ten Twój lift :)gratuluję Twojego wyzwania ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jest łatwo liftować własną pracę, a Tobie udało się fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zdecydowanie się zakochałam ! takie piękne lekkie kwiatki ! jejku i pierwowzór Twój i Twój lift samej siebie - mega odlot czad, ja chyba bym nie umiała tak cudownie zliftować czegokolwiek własnego! Podziwiam Cię niesamowicie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna praca :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu TricksArt.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję <3

Copyright © scrap-pracownia mosi , Blogger