14:26

be creative

Musiałam zrobić coś da siebie, tak całkowicie, po tych wszystkich Komuniach.
No musiałam.
I had to do sth for myself, totally just for me, after all those Communion cards and boxes.
I just had to.


I pomogło mi w tym Studio Forty :-)
And Studio Forty helped mi with it :-)


Nowy notes podróżnika, z majowego planner KITu, taki tylko dla mnie.
Bez reguł.
My new traveller's notebook, from May planner KIT, just for me.
With no rules inside.



Te strony, moje wspomnienie Dnia Matki, lecą na wyzwanie Diabelskiego Młyna - BUKIET,.
Bo na zdjęciach mój bukiet z okazji tego dnia.
To nic, że sama sobie kupiłam :-P
Those pages, my memories from aMother's Day, goes to Daibelski Młyn's challenge - A BOUQUET.
Cause the flowers in those photos for me on that day.
It doesn't matter I bought them myself :-P

Wyzwanie diabelskie z Wycinanką

Oraz na nie-kartkowe książkowe wyzwanie, jako że cytat to słowa wspaniałej Agathy Christie.
And also here cause the quote is from Agatha Christie:

Wyzwanie #5/17

Mam nadzieję, że się Wam spodoba, bo mi się podobało bardzo.
I hope you'll like it, cause I liked it a lot.






11 komentarzy:

  1. czasem trzeba sobie samej zrobić prezent! :D wpis świetny! bałaganiarski, a jednak wszystko jest na swoim miejscu.
    dziękujemy za udział w wyzwaniu Diabelskiego Młyna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna praca. Dziękuje za udział w nie-kartkowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku Mo! Jakie to piękne jest! Uwoelbiam Twoje albumiki, plannery, ateciaki i te dzieła "bez reguł"!
    Powiedz no mi, te kolory to farby są? Ecoliny? Czy inne jeszcze pasty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3
      Te kolory to farby matowe Pentart'u - mięta i magenta. Nałożone szpachelką ;-)
      A czarny, to gesso.

      Usuń
    2. No właśnie na drugie oko widziały mi się matowo tak. Świetny efekt!

      Usuń
  4. Jak pięknie! I te kolory takie boskie!
    Coś dla siebie - to taka miła odskocznia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam prace z treścią, a Twoja jest wyjątjowo "treściwa" i piękna:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Praca dla siebie to rzadki i wyjątkowy luksus! Piękny notes, niech się zapełni wspaniałymi wspomnieniami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nawet w bałaganie widać Twoją rękę... Bardzo Ci dziękuję za udział w nie-kartkowym wyzwaniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuję za udział w wyzwaniach nie-kartkowych ;))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję <3

Copyright © scrap-pracownia mosi , Blogger