12:00

planner kit

Jak pewnie wiecie, w sklepie Studio Forty pojawiły się majowe KITy.
W moje rączki wpadł KIT plannerowy i wiadomo, trafił do mojego miętuska.
As you surely know, thera are May kits in S40 shop.
I got a planner kit and of course I used it in my mint planner.


Jak wygląda KIT, co mnie w nim urzekło i co z nim zrobiłam - opisałam na blogu S40.
A tu pokażę Wam po prostu wszystko na zdjęciach.
How the kit looks like, what I love about it and what I did with it - all that is written and shown at the S40 blog.
And here, I'll just show you some pics.














4 komentarze:

  1. Boski ten miętusek - też mi się taki marzył, ale pewnie by leżał nietknięty :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem zachwycona Twoim plannerem!! To co z nim robisz to naprawdę mistrzostwo świata!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest totalnie zachwycający! Uwielbiam go! ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję <3

Copyright © scrap-pracownia mosi , Blogger