15:56

Prawie białe święta / Almost white Christmas


No bo kartka taka bardziej beżowa ;-)
Cause the card is rather beige ;-)


Wiecie, znalazłam w końcu idealne gałązki ostrokrzewu :-)
You know, I've finally found perfect holly branches :-)







 W tym roku postanowiłam zrobić różne kartki świąteczne. Aby każda była czy w innych kolorach czy też w innym stylu - chcę się zmierzyć z taki wyzwaniem.
I decided to make different Christmas cards this year. I want them to be different in a style, in colours ect. - I just want to try myself with such a challenge.



Ta w zamierzeniu miała być w jasnych kolorach i z bogatą kompozycją.
Także mam tu 3 warstwy papieru ( na ostatniej jest wzór naniesiony przez maskę ), wstążkę, ręcznie robione poinsecje, kryształki, gałązki, ramki, badzik, sizal, ręczne przeszycia. Jest tego trochę :-) Uczę się ;-)
I wanted that card to be bright and with rich composition.
We've got her 3 layers of paper ( on the top one there's a pattern made with a stencil ), a ribbon, handmade poinsettias, crystals, branches, frames, a button, istle, manual stitches. There's quite a lot of additives :-) I'm still learning ;-)






*****


9 komentarzy:

  1. Cudowna!!Godiu czy ja mogę pouczyć się z Tobą i troszke się poinspirowac?

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam twoje prace!!! I zawsze tak ładnie zdjęcia robisz:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała świąteczna kartka, bardzo mi się podoba, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna! Może się takie ośnieżone Święta nam przydarzą...? Oby :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Ja szczerze liczę na białe święta w tym roku.......

      Usuń

Dziękuję <3

Copyright © scrap-pracownia mosi , Blogger