13:08

Jak zrobić zaproszenia komunijne - video tutorial

Właśnie się zorientowałam, że coś za cicho tu u mnie.
A przecież jakiś czas temu zmajstrowałam kolejny film na grupie Lemoncrafters!
Z kopertówką :-)


Zrobiona jest według wzoru tych ostatnich moich kopertówek,
ale ta tu to zaproszenie komunijne.
Tak, pierwszy raz robiłam coś na Komunię w październiku!


Oczywiście całość zrobiona z cudownych papierów LemonCraft.
Wykorzystałam kolekcje "My Sweet Provence" oraz "Next to Me".
A dokładnie te arkusze:

Dwustronny papier do scrapbookingu - Next to me 03  Dwustronny papier do scrapbookingu - Next to me 04  LP-MSP03 - Dwustronny papier scrapowy - Lemoncraft - My sweet Provence 03



A kwiaty pochodzą ze sklepu Hobby Place:

Zestaw papierowych lilii - miks 10 - 50 sztuk  



Film z kursem na taką kopertówką znajdziecie na grupie Lemoncrafters 



Mam nadzieję, że kurs Wam się spodoba / spodobał i przyda / przydał <3

Ściskam,


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję <3

Copyright © scrap-pracownia mosi , Blogger