09:47

Melody 2

Nie wiem czy wiesz, ale całkiem niedawno ukazała się 2 część mojej kolekcji Melody ( Melody 2 ), którą zaprojektowałam dla LemonCraft jakiś czas temu.
Troszkę mi zeszło, ale w końcu ją pocięłam:
I'm not sure if you know but few days ago the second version of my Melody collection, Melody 2, appeared in LemonCraft - I designed it some time ago.
It took me a while but finally I cut it:
Jak i w pierwszej części, tak i tu nie brakuje zieleni, beżu, bieli. Ale w Melody 2 pojawia się zdecydowanie więcej różu ;-)
As in the first version, also here we have green, beige, white. But in Melody there is much more of pink ;-)

Melody 2 - Bloczek papierów do scrapbookingu 21x29cm - Lemoncraft - LEM-MEL02 Blok kreatywny
Ale moja kartka nic a nic nie jest różowa. Tylko zieleń i biel :-)
But my card isn't pink. Only green and white :-)

Kartka gratulacyjna, dla nowożeńców. Z takim trochę......dziwnym układem. Ale w sumie podoba mi się jak to finalnie wygląda ;-)
A congratulations card, for newlyweds. With such a.......strange composition. But I like how it looks ;-)





A te zielone hortensje zrobiłam sama - zainspirowały mnie kwiatki Emilii Sieradzan <3
And these green hydrangeas I made by myself - I was inspired by Emilia's flowers <3


A czy Ty pocięłaś już Melody 2?
And have you already cut Melody 2?

Ściskam,
Hugs,

Gosia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję <3

Copyright © scrap-pracownia mosi , Blogger