18:44

#scrap16challenge


#scrap16challenge, czyli scrapowy odpowiednik wyzwania #hot16challenge2. Więcej o tej inicjatywie przeczytasz na fp wydarzenia --> o tutaj.
Ja zostałam nominowana przez Emilię Sieradzan i zmontowałam taką właśnie kartkę - bardzo romantyczną, w stylu shabby chic.
#scrap16challenge, that is a scrap answer on #hot16challenge2. More about it you can read on its fanpage --> here.
I was nominated by Emilia Sieradzan and I made this card right here - it's very romantic and shabby chic.


Wykorzystałam piękną kolekcję SOMEWHERE od AB studio - kiedyś w życiu bym nie pomyślała, że z papierów Agi można stworzyć romantyczny projekt, tak bardzo shabby chic. Oj, jak ja się myliłam!
I used a beautiful SOMEWHERE collection by AB studio - you know, I used to think that it's impossible to create such a romantic project with Aga Baraniak's papers. Oh, I was sooo wrong!


Użyłam dwa arkusze z tej kolekcji:
I used these two sheets for my project:

  

A jak się prezentuje moja szesnastka?
And how does my 16 looks like?

Nie licząc bazy i narzędzi:
Not considering a card basis and tools:
  1. papier scrapbookingowy / scrapbooking paper,
  2. ramka duża z masy Fimo Air Light / a big clay frame,
  3. mała ramka z masy / a small clay frame,
  4. półperełki / semi-pearls,
  5. perełki w płynie / liquid pearls,
  6. różowa farbka / pink paint,
  7. biała farba / white paint,
  8. liście wycięte wykrojnikiem Rosy Owl / leaves cut out with a Ros Owl's cutting die,
  9. gałązki wycięte wykrojnikiem Rosy Owl / twigs cut out with a Rosy Owl's cutting die,
  10. różowy tusz / pink ink,
  11. róże z foamiranu / foamiran flowers,
  12. papierowe kwiaty / paper flowers,
  13. kawałek tiulu / a piece of tulle,
  14. koronka / lace,
  15. sizal / sisal,
  16. napis wycięty wykrojnikiem Rosy Owl / an inscription cut out with a Rosy Owl's cutting die.




Dziś Dzień Mamy - cieszę się, że mogłam choć jedną kartkę zrobić ;-)
It's Mother's Day today - I'm so happy I could create at least one card ;-)


Ściskam,
Hugs,




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję <3

Copyright © scrap-pracownia mosi , Blogger