17:41

a perfect moment

Dzień dobry!
Dziś wpadam tu na blog z najnowszą nowością, która wyszła spod moich rąk.
Chcę Wam pokazać pracę dla Artistiko. Pierwszą z kilku, które planuję :-)
Dobrze, że mam dwie 3 dziewczynki w bliskiej rodzinie to mogę od czasu do czasu taką słodką pracę zrobić ;-)

Czego użyłam i w ogóle jak powstała to praca poczytacie na blogu Artistiko, gdzie ciutkę się rozpisałam ;-)

 Tu Wam powiem tylko, że to był mój pierwszy raz z HDFkami i muszę przyznać, że świetnie mi się z nimi pracowało. Tyle mediów nawaliłam na tą okrągłą bazę i nic jej się nie stało! 


 Pochwalę się jeszcze różami :-) Tak! Oprócz dwóch kwiatów od Emilki Sieradzan, reszta róż z foamiranu to moje dzieło! Yay! Coraz bardziej jestem zadowolona z efektu jaki uzyskuję, a tu muszę się Wam przyznać, że bardzo mi się podobało ich robienie! Chyba pierwszy raz sprawiło mi to taką przyjemność!



 Papierów tu prawie nie ma, ale te co są to AB studio - piękne szkicowane kwiaty i różowy arkusz, 
z którego powycinałam listki i patyczki. 



Znowu dałam dużo zdjęć, wybaczcie. Ale ja tak bardzo nie umiem wybierać tylko kilku ;-)

Trzymajcie się!
Ściskam,


Gosia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję <3

Copyright © scrap-pracownia mosi , Blogger