19:54

Jesienna kartka dla nauczyciela

Jesień. Lubię kiedy jest kolorowa i pełna słońca. Ale to pewnie nie tylko ja tak mam ;-)
Poranne mgły też lubię, ale tylko wtedy gdy nie muszę nigdzie autem jechać ;-)
A wracając do kolorów, chciałam Wam pokazać kartkę, którą zrobiłam jakiś czas temu na żywo, na fanpage'u Paper Heaven. Oto ona:


Ta kartka jest właśnie jak ta najpiękniejsza jesień. 


Nie brakuje tu kolorów charakterystycznych dla tej pory roku.


Jest też całe mnóstwo liści i gałązek.


A że to kartka dla nauczycielki, jest też tu sowa ;-)


Są też słowa podziękowania, a tak dokładnie to jedno słowo - dziękujemy.
Ale to jedno w zupełności wystarczy.



Wiecie, to moja pierwsza w życiu jesienna kartka. Zupełnie nie wiem czemu wcześniej nie robiłam takich prac. Bardzo przyjemnie mi się ją tworzyło :-)
Do jej zrobienia wykorzystałam dwie kolekcje Paper Heaven: "Nauka na całe życie" oraz "Jesienne liście", a te śliczne listki, sowę i napis wycięłam z pasków do kolekcji jesiennej.









Ściskam,









2 komentarze:

Dziękuję <3

Copyright © scrap-pracownia mosi , Blogger