17:38

Rustykalna kartka wielkanocna

 Moja pierwsza kartka wielkanocna w tym roku. I może trzecia w ogóle ;-)
Jakoś tak nie po drodze mam z kartkami na te święta. A Wy? Robicie? Lubicie?


Kartkę tę stworzyłam wczoraj, na żywo na fanpage'u Paper Heaven.
Nagranie transmisji jest zapisane, także w każdej chwili można ten LIVE obejrzeć :-)


W pracy wykorzystałam papiery Paper Heaven, a dokładnie kolekcje "Na jagody" oraz "Zza mgły".
I w sumie dzięki tym papierom i niektórym dodatkom udało się stworzyć delikatny, rustykalny klimat na tej kartce.






Kartka ta powstała do mapki, którą zrobiłam specjalnie dla Paper Heaven.
Na ich blogu znajdziecie zakładkę ze wszystkimi moimi mapkami, a jest ich już 11!!!



A już niedługo pokażę Wam coś......różowego! ;-) Yay!




1 komentarz:

  1. Piękna! Te wszystkie dodatki, kwiaty, chlapania nadają jej wyjątkowości. Podziwiam i pozdrawiam 🌷

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję <3

Copyright © scrap-pracownia mosi , Blogger