21:20

Okiennica

 Długo się za nią zabierałam.
Bardzo długo i stanowczo za długo.

Od samego początku gdy dostałam tę okiennicę, wiedziałam, że wykorzystam ją do zdjęć, że będzie ona jednym z elementów tła w moich zdjęciach. Wiedziałam też, że będzie w bieli :-)

Piękna okiennica od Agaterii, potraktowana białym gesso, białą farbą, pastą do spękań. Porządnie się pobrudziłam!



Brakuje mi jeszcze tylko zawiasów. Ale zamówię przy najbliższej okazji ;-)


Na środkową część tej okiennicy naniosłam także wzór przez maskę, a nawet dwie:






A tak prezentuje się w użyciu - ja jestem zachwycona!
A Tobie jak się podoba?

Generalnie praca z HDFkiem bardzo mi się podoba. Już wcześniej miałam okazję pracować na takich produktach z Artistiko i wiem, że niedługo zrobię coś jeszcze. To wielka frajda tak coś przerobić i trochę paluszki pobrudzić ;-)


Ściskam,
Gosia


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję <3

Copyright © scrap-pracownia mosi , Blogger