21:24

Believe.


Tak, dobrze widzisz.
Pomediowałam sobie trochę. Ależ miałam frajdę! Niesamowitą!


Oprócz tradycyjnych chlapań i wzoru z maski, pobawiłam się wyciskami z foremek.
Zrobiłam je z masy Fimo Air Light - uwielbiam ją.
A jak już wyschły..... ale się pobrudziłam! Z największą rozkoszą haha!



I ramkę i skrzydła zabarwiłam identycznie: miedziana metaliczna farba, wosk Rose Gold oraz biała farba do postarzania.
I oto efekt:



I jeszcze kilka pozostałych detali:






Myślę o video kursie na taką kartkę..... Co byś powiedziała na taki tutorial?

Ściskam,
Gosia.

9 komentarzy:

  1. Sliczna kartka, a totorial na nia z mila checia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 A tutorial najpewniej będzie :-)

      Usuń
  2. Dawno nie widziałam tak pięknej kartki! Z przyjemnością zrobiłabym taką, bazując na Twoim tutorialu <3
    Pozdrawiam, Gosiu, cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Gosiu! jest absolutnie boska! Wow!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudnie wyszły Ci te chlapania i kolory całości, wyszła zacnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gosiu zdradzisz co to za foremka tej ramki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, umknął mi Twój komentarz - ramka jest firmy Prosvet :-)

      Usuń

Dziękuję <3

Copyright © scrap-pracownia mosi , Blogger