14:54

Delikatnie wiosenna kartka


Za oknem piękna i słoneczna wiosna. I coraz bardziej zielona <3
.......
Tak było wczoraj i kiedy szykowałam ten post. Na szczęście to zimno, które nam towarzyszy ma ponoć szybko zniknąć.

Mam to szczęście, że mieszkam w domu i codziennie możemy z dzieciakami wychodzić na dwór
i chłonąć to wiosenne słoneczko, wdychać cudowne wiosenne powietrze.

Moja dzisiejsza kartka jest również wiosenna. Delikatna, subtelna i z pastelowymi, zielonymi akcentami:


Powstała do mapki nr 6 z grupy Lemoncrafters na Facebooku:


I jak przy każdej mapce - jeśli tylko Ci się podoba, możesz ją wykorzystać :-)

A teraz kilka zbliżeń:






Ja zaraz zasiadam do jakiejś papierowej pracy - po tygodniu porządków i przygotowań do świąt, w końcu mam dziś okazję podziałać.

Miłego dnia!

Gosia.

4 komentarze:

  1. Śliczna kartka, chyba skorzystam z mapki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      I czekam na efekty Twojej pracy z tą mapką :-) Mam nadzieję, że się skusisz :-)

      Usuń
  2. ale optymistyczna <3 taka lekka i wiosenna.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję <3

Copyright © scrap-pracownia mosi , Blogger