09:26

Kartka komunijna z kwiatami z foamiranu

 W środę miałam okazję prowadzić LIVE na fanpage'u Scrap Pasji :-)
Oglądaliście?
Jeśli nie, wciąż możecie obejrzeć nagranie tej transmisji - jest dostępne.

Co tym razem wymodziłam?
A taką komunijną, bardzo delikatną kartkę:

Do jej stworzenia wykorzystałam papiery z najnowszej kolekcji Paper Heaven - "Miłosne zapiski".
Użyłam tylko te piękne, beżowe strony, które są idealne do wszelkich komunijnych prac.

Wycięłam też sporo listków, które znajdziecie w zestawie FLOWERS do tej kolekcji, na paskach i specjalnym listkowym arkuszu.



Oczywiście jest też sizal i chlapania ;-)

Kwiaty powstały z białego foamiranu, a wycięłam je wykrojnikami Lady E design.


Ściskam,



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję <3

Copyright © scrap-pracownia mosi , Blogger