11:53

Polski YouTube HOP - edycja 3.

 Kilka dni temu, dokładnie 16 kwietnia, wystartowała 3. edycja Polskiego YouTube HOPa.
Mam to ogromne szczęście, że także ja jestem jednym z twórców w tej zabawie :-)

Specjalnie na ten HOP przygotowałam tutorial na kartkę DL z kwiatami z foamiranu:

Video kurs na nią znajdziecie na moim kanale YouTube, a opis całej zabawy i linki do wszystkich pozostałych twórców i ich filmów znajdziecie w opisie pod moim filmem:


Mam nadzieję, że dołączycie, bo kursy są naprawdę fantastyczne i inspirujące, a nagrody przygotowane przez sponsorów są mega!
Jednym ze sponsorów jest Paper Heaven i ja właśnie na ich papierach wykonałam moją kartkę.
Wykorzystałam kolekcję "Złote sny":







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję <3

Copyright © scrap-pracownia mosi , Blogger