13:34

Leśna dziewczynka / A forest girl

 Długo pracowałam nad tym blejtramem, kilka dni.
Musiałam go sobie dopracować w każdym, nawet najmniejszym detalu ;-)
Tych detali wyszło całkiem sporo, ale jestem bardzo zadowolona.
I've been working on this canvas for a long time, few days.
But I had to make it perfect in each, even the smallest, detail ;-)
Well, there are quite a lot of these details but I'm happy with the finale effect.


Zrobiłam go specjalnie na marcowe wyzwanie z moodboardem Mixed Media Place:


Uwielbiam takie leśne klimaty. Tworzyć ten blejtram to była niesamowita przyjemność!
I just love such forest themes. Creating this canvas was an incredible pleasure!


Ale muszę przyznać, że zdjęcie, które wykorzystałam to taka wisienka na torcie w tej pracy.
Jest to zdjęcie córki mojej znajomej, Anety Oraniec-Ginał, która jest fotografem i robi właśnie takie niesamowite, klimatyczne zdjęcia. Koniecznie zajrzyjcie na jej stronę Ginał Fotografia i zobaczcie te cudeńka!
I have to admitt that the photo I used is like a cherry on top here.
It's a photo of my friend's ( who is a photoghrapher ) daughter. She's really talented and she takes amazing and atmospherical photos.












Wybaczcie ilość zdjęć, ale jak zawsze, nie umiałam się zdecydować tylko na kilka ;-)
Sorry for so many photos but as always, I couldn't choose only few ;-)


A że jest to jakby nie patrzeć mediowa praca, zgłaszam ją od razu na wyzwanie w Scrapku:




Ściskam,
Hugs,



3 komentarze:

  1. Absolutely Beautiful 💚 Thank you so much for sharing your art with us at the Mixed Media Place 💚

    OdpowiedzUsuń
  2. Hallo Gosia,
    Wat een prachtige lay-out heb jij gemaakt!!!
    Terecht gewonnen ook gefeliciteerd 👏👏👏👏👏👏👏
    Mvg Gina Belgium 🇧🇪 🤩🤩

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny, klimatyczny blejtram :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję <3

Copyright © scrap-pracownia mosi , Blogger