17:24

Ślubny SPACER W CHMURACH

 Prawie miesiąc temu prowadziłam pierwszy LIVE na fanpage'u Scrap Pasji.
Miesiąc temu, a ja wciąż nie pokazałam tu na blogu kartki, którą wtedy stworzyłam!
Jak to się stało? Nie mam zielonego pojęcia.
Ale już w tej chwili nadrabiam to niedopatrzenie ;-)
Ta dam!


Ślubna kartka w poziomym formacie DL. Wykorzystałam tu papiery z kolekcji "Spacer w chmurach" od Paper Heaven. W połączeniu z bielą kwiatów świetnie się sprawdziły w ślubnym projekcie.


LIVE jest wciąż dostępny, także jeśli ktoś z Was go nie oglądał, a by chciał, to zapraszam na fanpage Scrap Pasji :-)





P.S. A od kwietnia dołączam do DT Scrap Pasji!!! Yay!!!





1 komentarz:

  1. Dzień dobry. W co zapakowana kartka i jaka cena ? Dzięki i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję <3

Copyright © scrap-pracownia mosi , Blogger