12:08

This moment

 Tak mnie wczoraj naszło.....zapragnęłam bardzo stworzyć bardzo mediową pracę. To chyba najbardziej mixed mediowa praca w 'mojej karierze' ;-) A że od niedawna jestem szczęśliwą posiadaczką foremki z cudownymi ramkami od Finnabair, musiałam ją wykorzystać! 
I just had to......I just had to created something mixed media. I suppose it's the most mixed media project I have ever made ;-) And as I am a lucky owner of Finnabair mould with awesome frames, I had to finally use them!

W ogóle to taka praca chodziła już za mną od jakiegoś czasu, a to za sprawą dwóch osób: Iwony Marchewki ( Reniferowe ) oraz Olgi Sępkowskiej ( Letike ). Oglądałam ich ostatni LIVE no i mnie natchnęło ;-)
Well, I wanted to created sth like that from some time - after I watched LIVE stream conducted by Iwona Marchewka ( Reniferove ) and Olga Sępkowska ( Letike ). It inspired me a lot!

Sporo się tu dzieje, choć tak naprawdę nie mam za dużo mixed mediowych preparatów.
Użyłam tu czarne gesso, czarną mgiełkę, 3 kolory wosków, białą i złotą farbę. I tyle. To chyba nie tak dużo, nie?
There's a lot going on here, despite I didn't used too many preparations.
I used black gesso, black mist, 3 colours of waxes, white and gold paint. And that's all. It's not so much, right?

Papierowych elementów nie ma za wiele, ale te wykorzystane nadały tej pracy świetnego charakteru. Były taką wisienką na torcie.
Thera are not so many paper elements here but those ones I used gave a cool character to my project.
I can say they are like cherry on top.

Wszystkie są od AB Studio :-)
All of them are from AB Studio :-)








Cała praca powstała na bazie taga od Artistiko - świetnie się pracuje z ich HDFkami :-)
The whole project is made on a tag basis from Artistiko - working with their HDF products is simply great :-)






Wybaczcie ilość zdjęć, ale nie umiałam wybrać tylko kilku ;-)
Sorry for this amount of pictures but I just couldn't choose only few ;-)

Ściskam i pozdrawiam,
Hugs and regards,



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję <3

Copyright © scrap-pracownia mosi , Blogger