20:40

litery / letters

Hej hej.
Dziś, jak w każdą niedzielę, ruszamy z nowym wyzwaniem
na blogu Projekt Wagi Ciężkiej.
Tym razem temat to:


Hello.
Today, like every Sunday, we have a new challenge
at Projekt Wagi Ciężkiej blog.
This time it is about the



Ja przygotowałam karteczkę na chrzest dla chłopca.
( wierszyk znaleziony w sieci )

I've made a Christening card for a boy.








Zrobiłam ją według mapki Namaste:
I made it according to this sketch:



Wysyłam ją jeszcze na wyzwanie ekspresowe u SZMEK-a.
It also goes for the express challenge at SZMEK.

11 komentarzy:

  1. Piękne kolorki. Świetnie wykorzystałaś ta mapkę. Trzymam kciuki za wyzwania, powodzenia. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudo! Wianuszek ze sznurka zachwycił mnie i do tego te miętowe kwiatuszki... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mosia - piękna i delikatna praca :))) - dziękujemy za udział w ekspresowym wyzwaniu SZMEKa :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Przesliczna praca w moich ukochanych kolorach !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. przecudna karteluszka:)...cudna i delikatna:) dziękujemy za udział w wyzwaniu Namaste :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna praca! Elegancka, z koronką i te ukryte perełki! Ślicznie! Pozdrawiam DT Namaste

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna ta karteczka, delikatna w kolorkach a jednocześnie ma mnóstwo detali :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wyróżnienia od Namaste :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję <3

Copyright © scrap-pracownia mosi , Blogger