11:10

malinowy tag / raspberry tag

Hej hej.
Dziś mój dzień na blogu Kreatywnie i z pasją.
Będzie słodko :-)

Miały być maliny w czekoladzie. Białej.
Wyszło malinowo z dodatkiem czekolady. Ciemnej.
Ale tak się zapędziłam, taką miałam frajdę, że tag ( mój pierwszy ever ),
z wersji początkowej biało różowej, zrobił się cały różowy.
Mocno różowy. Mocno malinowy.

 I będzie mi służył jako zakładka.

Hello there.
Today is my day here.
It'll be yummy :-)

It were supposed to be raspberries in chocolate. White chocolate.
And I've got raspberries with a little bit of chocolate. Dark chocolate.
But doing my tag ( first ever ) was so much fun, that my white and pink project became all pink.
Intense pink. 
Intense raspberry.

And it will be my personal bookmark.


Przed:
Before:


I po:
And after:


Jest na nim mnóstwo mikrokulek, cekinów, półperełek, kryształków i.... trzy kółeczka.
A skąd?
He he, z ramiączek od stanika ;-)

There are lots of microspheres, sequins, semi-pearls, crystals and..... 3 circles.
From?
From a bra ;-)






Ze sklepu eKaleta.com użyłam:
Sznurek bawełniany woskowany 2mm 50m CIEMNY BRĄZ    Stcikery bordiurowe kryształki 4mm RÓŻOWE    Cekiny ozdobne łamane proste MIX 3,5g x 16


Stickery kryształowe KWIATKI różowe 8mm   koraliki szklane metalizowane 8mm 6szt BRĄZOWE   Stickery samoprzylepne PÓŁPEREŁKI 4mm białe

Stickery samoprzylepne PÓŁPEREŁKI 6mm białe 




Zgłaszam go na wyzwania:
It goes for those challenges:

Na strychu: Maliny w czekoladzie
maliny


Craftowy Ogródek: wyzwanie bałaganiarskie


stempell&kartoon: To, co kocham.
a co kocham? scrapować, mediować i czytać ;-) /z recyklingu jest sam tag i 3 kółeczka na nim
( z ramiączka od stanika;- ) 


10 komentarzy:

  1. BOMBOWY!!!!!!
    świetny Gosia ,bardzo mi przypadł do gustu !

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejciu!!!! Taka piękna praca na wyzwanie Stemplo&Kartonowe!! Dzięki!
    Pozdrawiam, Yvette.

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialny! Niesamowicie mi się podoba!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gosiu, jest super! Strasznie fajnie Ci to wyszło! Bomba! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. niesamowityyyyyyyyyy ... pozdrawiam Ki DT Stempel&Karton

    OdpowiedzUsuń
  6. no teraz to już powaliłaś mnie na łopatki Mosiu - jest przepięknyyyyy!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję Wam ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super czadowy! Mniam. Mniam. Kurcze, ekstra jest!

    OdpowiedzUsuń
  9. O, jaki smakowity, mmm... W obydwu tagach (i tym z dzisiaj) widzę maliny - bardzo miłe dla oka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję <3

Copyright © scrap-pracownia mosi , Blogger