15:54

Joy to the World

Wczoraj wieczorem, a nawet w nocy,
kartkowałam sobie wirtualnie z Kasią i Anią :-)
Naszło mnie na kartkę świąteczną.
I oto jest, dokończona dzisiaj, bo wczoraj strasznie dużo czasu mi zajęło wymyślanie kompozycji.
A i jeszcze poinsecje musiałam zrobić ;-)


Oczywiście kartka zrobiona z Lemonków.
Tych najnowszych, czyli z kolekcji "Joy to the World".

LD-JTW01 - Zestaw samoprzylepnych ozdób / buttonów - Lemoncraft - Joy to the world  LZP-JTW02 - Bloczek papierów scrapowych 21x29cm - Lemoncraft - Joy to the world Basic  LP-JTW03 - Dwustronny papier scrapowy - Lemoncraft - Joy to the world 03
LP-JTW06 - Dwustronny papier scrapowy - Lemoncraft - Joy to the world 06


Jeszcze chyba nigdy nie zrobiłam tak bogatej świątecznej kompozycji.












Wybaczcie ilość zdjęć, ale jak zwykle nie mogłam się zdecydować ;-)

To moja druga kartka świąteczna w tym roku
i będzie drugą w cyklu Christmas with LemonCraft - film już niedługo :-)

A Wy już zaczęliście produkcję?
Czy może niekoniecznie ;-) ?

Ściskam,


8 komentarzy:

  1. Karteczka jest cudowna. Super, że zrobiłaś tworząc nią inspirujący film. Może mnie natchnie, na pewno mnie natchnie, do zrobienia podobnej. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne te gwiazdy betlejemskie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Karteczka śliczna 💖 te malutkie szyszki są cudne. Nagła zmiana planów weekendowych spowodowała, że zabawę z nową Lemonkową świąteczną kolekcję rozpocznę w przyszły weekend. Już nie mogę się doczekać i małe przygotowania już są w toku. 😉

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję <3

Copyright © scrap-pracownia mosi , Blogger