19:36

Koszula na osiemnastkę


I kolejna kartka z koszulą :-)
Dziś z okazji 18. urodzin dla pewnego młodzieńca.


Znów poczyniłam wykroczenie - na jednej kartce mamy i paski, i kratkę. Ba! Nawet kropeczki są ;-)
Ale cóż, wcale mi to nie przeszkadza. I podoba mi się takie mieszanie wzorów.

A co Wy o tym sądzicie?






Jeśli jeszcze nie wiecie, a chcielibyście się dowiedzieć jak taką koszulę robię,
zapraszam Was na Lemonkowy kanał YouTube gdzie znajdziecie mój video tutorial na kartkę z koszulą:


Oczywiście do kartki zrobiłam również pudełko. Jakżeby inaczej ;-)
Ale tym razem pudełko jest bez kokardy - jakoś mi nie pasowała do kartki dla osiemnastolatka.
Dlatego zdecydowałam się na takie ozdobienie pudełka:










No. Dziś Światowy Dzień Robienia Kartek - zaliczyłam ;-)
A Wy? Zrobiliście choć jedną kartkę?

Jeśli jesteście ciekawi co to za śliczne papiery.....
No pewnie, że Lemonki <3

Dwustronny papier do scrapbookingu - Sense and sensibility 02  Dwustronny papier do scrapbookingu - Sense and sensibility 03  Dwustronny papier do scrapbookingu - Sense and sensibility 04
Zestaw papierów do scrapbookingu - Gossamer Blue  

Miłego wieczoru!!!
Pozdrawiam,


6 komentarzy:

  1. Świetny zestaw, idealny prezent na każdą męską okazję 😘

    OdpowiedzUsuń
  2. W tym przypadku to małe wykroczenie jest całkowicie dopuszczalne 😉 wszystko się cudnie uzupełnia i komponuje Gosiu, a sam kompkecik jest niezwykle subtelny i przyciąga wzrok 💛

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny komplet, wspaniale skomponowałaś wszystkie elementy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję <3

Copyright © scrap-pracownia mosi , Blogger