08:43

My Sweet Provence

czyli jedna z dwóch najnowszych kolekcji LemonCraft.
Pełna lawendy i fioletowych róż.



Ja jednak do tych papierów wybrałam moje zielone foamiranowe kwiaty,
które pokazywałam Wam TUTAJ.
A nawet dorobiłam róże! YAY ;-)







Wybaczcie tyle zdjęć, ale strasznie jestem z nich dumna!
A do tej lawendowej kolekcji pasowały idealnie.

Do tej kartki zrobiłam również zawieszkę.
Zawieszkę na butelkę:




Zrobiłam ją używając tekturową ramkę jako bazę.
Doczepiłam z innej tekturki część, przez którą przeplotłam wstążkę do zawieszania - 
w ramce nie było takiego miejsca, musiałam coś wykombinować ;-)

Jest też oczywiście pudełko:




Kolekcja "My Sweet Provence" jest już dostępna w sklepie LemonCraft,
a także w sklepie Hobby Place.

    

   



Pozdrawiam Was ciepło,


*****

A że trochę listków tu mamy... :-)







9 komentarzy:

Dziękuję <3

Copyright © scrap-pracownia mosi , Blogger