15:25

Kartka świąteczna + video tutorial


Taką kartkę ostatnio poczyniłam robiąc kolejny tutorial na grupę Lemoncrafters.
Robiłam ją na wzór TEJ, ale jak widzicie, nie do końca są takie same ;-)
Ale najważniejsze, że kompozycja jest zbliżona, bo to o to chodziło :-)


Kartka jest oczywiście wykonana z papierów LemonCraft,
a dokładnie z kolekcji "Joy to the World".


Film z kursem znajdziecie na Lemonkowym kanale YouTube:


To druga kartka w wymyślonym przez mnie cyklu "Christmas with LemonCraft".
Więcej co to, dlaczego i po co, powiem Wam niedługo ;-)







A co dokładnie użyłam do tej kartki?
Zobaczcie:

LD-JTW01 - Zestaw samoprzylepnych ozdób / buttonów - Lemoncraft - Joy to the world  LZP-JTW02 - Bloczek papierów scrapowych 21x29cm - Lemoncraft - Joy to the world Basic  LP-JTW03 - Dwustronny papier scrapowy - Lemoncraft - Joy to the world 03

A ze sklepu Hobby Place:

  SzydÅ‚o do dziurkowania  PereÅ‚ki na żyÅ‚ce silikonowej Ø7mm dÅ‚ugość 130cm - ciemnoczerwone   

Miłego dnia Wam życzę!
Pozdrawiam,


6 komentarzy:

  1. Przepiękna karteczka, a kwiaty są po prostu zachwycające!

    OdpowiedzUsuń
  2. Również podziwiam kwiaty :) Chyba muszę i ja się zabrać, bo jakoś nie mogę trafić na poinsettie, które by mi odpowiadały, a wykrojników trochę mam i pasowałoby użyć choć raz! :D Podziwiam również pewność działania i przyklejanie warstw na bazę na początku - u mnie to ostatni etap, na wypadek spitolenia czegoś po drodze ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję <3

Copyright © scrap-pracownia mosi , Blogger